محل لوگو

چیبس مرغوب


چیبس مرغوب

ایرانیان از عهد باستان هنرمند ترین افراد بوده اند و هم اکنون در همه ی زمینه های هنری چون ستاره ای تابناک می درخشند.یکی از هنر ظریف هنر آشپزی است .که میتواندپایه های خانواده را محکم تر سازد و سلامتی را به افراد خانواده هدیه نماید.زیرا وقتی مواد غذایی سالم و به مقدار سالم به شخص برسد تمام نیاز های وی را براورده ساخته و حاصل شادابی وسلامتی روح خواهد بود.

 
به نظرتون بچه ها چه چیزی رو از همه بیشتر دوست دارند؟؟طبیعتا 70درصد بچه ها وحتی برخی از بزرگسالان به تنقلات مانند چیبس و پفک و ...علاقه دارند.
ولی همه ی اینها برای بدن مضر هستند و هیچ چیزی جز ضرر برای بدن نداره .
به نظرتون یه غذای سالم میتونه برای بدن مفید باشه؟طبیعتا همتون پاسخ مثبت میدید.حالا ما امروز میخوام با مبلغ بسیار ناچیز که پول حتی پول یه پیتزاهم نیست آموزش درست کردن چیبس خانگی رو بهتون بدیم.
ما در این آموزش قصد داریم که یک ترفندی به شما آموزش بدهیم که بتوانید یک چیبس خانگی خوب و خوشمزه و خشک همچنین روشی به شما آموزش میدهیم که از چسبیدن سیب زمینی به ماهیتابه جلوگیری کند.


مبلغ واقعی 38,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 437

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما